Veelgestelde vragen

Algemeen

Hoe ga ik te werk met het verlanglijstje?

Wanneer je door ons aanbod bladert, kan je artikelen op je verlanglijstje zetten door het hartje in de rechterbovenhoek aan te klikken. Via het hartje in de menu bovenaan kan je de volledige inhoud van je lijstje in detail bekijken. 

Je kan ook een directe vraag stellen over een artikel in je lijst of dit in het boodschappenmandje stoppen voor een prijsaanvang. 

Via dit lijstje kan je gedurende een langere tijd je artikelen combineren, vergelijken en selecteren voor de uiteindelijke prijsaanvraag.

Stel je een verlanglijstje samen op verschillende momenten binnen eenzelfde bladersessie, dan worden je artikelen automatisch bewaard op je lijstje. Spreid je die momenten over verschillende dagen en sessies, dan is het aangeraden om een account aan te maken zodat je artikelen op je lijstje bewaard worden. Dit doe je door in te loggen als nieuwe gebruiker via de knop in de rechterbovenhoek.

Hoe kies ik de meest geschikte spullen voor mijn feest?

Soms heb je geen inspiratie of heb je geen idee wat er allemaal voorhanden is. Via ons aanbod met gedetailleerde foto’s en beschrijvingen krijg je reeds een goed beeld van wat er mogelijk is. 

Je kan ook ideeën opdoen via onze pagina inspiratie of langskomen in ons afhaalcentrum in Ruddervoorde, waar we je uitvoerig kunnen adviseren inzake stijl, sfeer en het combineren van verschillende artikelen.

Hoe ontvang ik een prijsaanvraag?

Kies de artikelen in de nodige hoeveelheden voor jouw feest en voeg ze toe aan je boodschappenmandje voor een prijsaanvraag. Wanneer je op het mandje in de rechterbovenhoek klikt, krijgt je een volledig overzicht van je artikelen te zien. In dit overzicht kan je nog steeds artikelen in detail bekijken, er een vraag over stellen, verwijderen of de gevraagde hoeveelheid wijzigen. Je kan ons ook een opmerking of extra vraag doorzenden. De totale huurprijs is onderaan te zien.

Bij de volgende stap maak je als nieuwe klant een account aan. Hiervoor hebben we je bedrijfs- en persoonlijke gegevens nodig. Je maakt hier ook een wachtwoord aan zodat je altijd toegang hebt tot je account. Tenslotte kies je voor leveren of afhalen van je feestmateriaal en geef je de datum door van je feest.

Ben je al klant en heb je een account? Dan kan je eenvoudig inloggen met je e-mail en wachtwoord. Ook hier kies je voor leveren of afhalen van je bestelling, en geef je de datum van je feest door.

Heb je gekozen voor leveren? Dan vermeld je de gemeente en het adres waar je bestelling geleverd moet worden. Op basis van de gemeente krijg je onmiddellijk de aangerekende vervoerskosten te zien.

Ga je voor afhalen? Dan vragen we je ook de data van afhaling en teruggave van het feestmateriaal in ons afhaalcentrum.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat doe ik?

Ga naar Inloggen en klik onderaan op Wachtwoord vergeten? Vul je e-mailadres in en klik op nieuw wachtwoord aanvragen. 

Je ontvangt vervolgens een mail met een directe link naar je persoonlijke accountgegevens, waar je een nieuw wachtwoord kan aanmaken.

Ik twijfel over een artikel. Kan ik dit in detail komen bekijken?

Heb je twijfel over het uitzicht of gebruikswijze van een artikel? Klik dan onderaan het artikel op "Meer informatie". Je kan vervolgens rechtstreeks een vraag stellen over dit artikel. 

Is dit niet voldoende? Aarzel dan niet en kom langs in ons afhaalcentrum om het artikel in detail te bekijken. Dit geeft je eveneens de mogelijkheid om het artikel te vergelijken en de combinatie met je andere artikels na te gaan. 

Ons afhaalcentrum in de Kortrijksestraat 443a, Loods 3G-3H te Ruddervoorde, is doorlopend open tijdens weekdagen van 9 tot 18u.

Kan ik zelf meehelpen bij het opzetten en opbergen van een gehuurde tent?

Dit kan onder onze begeleiding. In ruil kan je rekenen op een lagere huurprijs. Hoeveel personen er kunnen meehelpen wordt door ons op voorhand vastgelegd.

Bestellen & leveren

Hoe werkt de levering van mijn bestelling?

De leveringskosten worden berekend volgens de af te leggen afstand. Bij je prijsaanvraag geef je hiervoor de gemeente op waar het feestmateriaal geleverd moet worden. Je krijgt onmiddellijk te zien hoeveel deze vervoerskosten bedragen.

Aangezien je ook de datum van je feest hebt doorgegeven, richten we de levering naar die datum. We contacteren je bij de afhandeling van de bestelling voor het vastleggen van een precies tijdstip.

Ik wil mijn bestelling zelf afhalen. Hoe werkt dit? Wat heb ik nodig?

Kies je ervoor om je feestmateriaal af te halen? Dan vragen we je ook de data van afhaling en teruggave van het feestmateriaal in ons afhaalcentrum.

Je kan je bestelling zelf afhalen in ons afhaalcentrum in de Kortrijksestraat 443a, Loods 3G-3H te Ruddervoorde. Dit is doorlopend open tijdens weekdagen van 9 tot 18u. 

We raden je evenwel aan om je bestelling met een aangepast voertuig te vervoeren en het materiaal te beschermen tegen regen en andere weersomstandigheden. 

Kan je moeilijk inschatten hoeveel ruimte je bestelling gaat innemen? Neem dan snel contact met ons op en we geven je een idee van het nodige vervoersvolume.

Sluiten
** HAPPY HO HO HOLIDAYS **

Tijdens de feestdagen zijn wij in verlof van vrijdag 20/12 tem woensdag 02/01.

Bestellingen/wijzigingen voor kerst en nieuw kunnen tot ten laatste 13/12.

Op onderstaande data zijn wij geopend voor ophalingen en retours:

KERST

  • OPHALING: 23/12 van 09h00-11h00
  • RETOURS: 27/12 van 09h00-12h00

NIEUWJAAR

  • OPHALING: 30/12 van 09h00-11h00
  • RETOURS: 03/01 van 09h00-12h00